Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

wtorek, 18 listopada 2014

Komplecik

Witajcie
Paczuszka doszła więc mogę pokazać komplecik, który wydziergałam dla kuzynki :)



W roli modelki: mła skromna osoba :)




Gwiazdy oczywiście nie mogło zabraknąć :)




Właścicielka podobno zadowolona :) Komplecik wydziergany z przecudownej włóczki Himalaya Super Soft Yarn na szydełku nr 6.

A co u  mnie? :) Mnóstwo pracy, mało czasu, gardło drugi tydzień zawalone (ale przecież zdrowa jestem), dziecko przechodzi bunt 3,5-latki (po buncie 3-latki, ale przed buntem 4-latki) i ćwiczy naszą cierpliwość (jest lepsza od Jogi :)) Zaczęłam (w końcu) drobne przygotowania do świąt, aczkolwiek jakoś pomalutku :) a teraz zmykam do Was. Miłego wieczorka.

Ania


13 komentarzy:

  1. śliczny wzór komina :) a i zdrowia życzę i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet. Podoba mi się wzór, którego użyłaś do komina. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór na komin wybrałaś, a i modelka ładnie się prezentuje w czapce.
    Aniu, na zawalone gardło dobry jest okład - ugotowany w mundurku ziemniak, gorący roztarty na papkę, starta cebula, razem wymieszać i włożyć do czystej bawełnianej skarpety. Tą ciepłą skarpetą obłożyć gardło, zawinąć szalikiem i potrzymać do wystygnięcia. Na serio pomaga, ja robię takie okłady swoim chłopakom.
    Życzę Ci dużo zdrówka, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny komplecik, modelki urocze, dużo zdrówka Ci życzę i cierpliwości do zbuntowanej Hani:) pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny komplecik, bardzo Ci w nim do twarzy, a Kuzynka też na pewno będzie zadowolona! Nie miałam jeszcze przyjemności dziergać z tej włóczki. A bunt córeczki... ech, moja bo buncie 2-latka wchodzi właśnie w bunt 2,5-latka ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny komplet :-) Piękny kolor i rewelacyjne wzory - bardzo mi się podoba :-)
    Ślicznie wyglądacie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba komplecik. Fajny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplecik!!! Bardzo ładny kolorek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik i fajny kolor. Świetnie obie wyglądacie.
    Zdrówka dużo życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. miło Cię widzieć :) pięknie Ci w tym komplecie, a sam komplet tak samo śliczny.

    ps. Moja Zuzia też ostatnio jakieś bunty dziecięce przechodzi - ach te dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to wreszcie można Cię poznać "na żywo". Fajny komplet udziergałaś. Co do buntów, to moja zaczęła przechodzić, jak miała 18 miesięcy i trwa to do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny komplecik , bardzo ładnie prezentuje się na równie ładnej modelce :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak wyliczyłaś wymiary komina? Znaczy wysokość i szerokość?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)