Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 5 listopada 2014

Psiak

Witajcie
Do Was zaglądam regularnie, ale u mnie coś z zamieszczaniem postów tak jakoś marnie. Dopadło mnie jakieś wstrętne choróbsko i z nosa cieknie litrami :( Niby coś tam dłubie, ale więcej zaczętych prac niż skończonych. No cóż napiszę kolejny raz: jesień :) 
W całości jest już piesek, a raczej suczka :) ma 23 cm i jest szaro-różowa. Przeznaczona jest do adopcji :) A o to ona:



Ach to spojrzenie :)

Miłego wieczorka :)

10 komentarzy:

  1. Ale fajny psiaczek, różowe dodatki pasują do szarego. Już zazdroszczę szczęśliwcowi który adoptuje suczkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny piesek. Szary i różowy ładnie do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sunia przeurocza. Z podziwem patrzę, jak śliczne robisz zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczny psiaczek, ma przeuroczą mordkę. Piesek tylko do przytulania.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka mordeczka! Z pewnością szybciutko znajdzie nowego właściciela:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :-) Cudna psinka :-) Spojrzenie ma faktycznie rozbrajające...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. spojrzenie powala, cały piesek przecudny i te uszy - mmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesympatyczna psinka!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznego pieska wydziergałaś. Słodka mordeczka.
    Bardzo fajne dobrałaś kolory. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)