Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

poniedziałek, 10 listopada 2014

Różowy słoń

Witajcie
Tym razem moja stała klientka zamówiła sobie słonia i to różowego, podkreślając: Mamo fanie by było, jak by słoń był już gotowy jak wrócę z przedszkola. No to cóż miałam tylko parę godzin przed 2-gą zmianą i powstał taki różowaty słoń:






Muszę się również pochwalić, że założyłam sobie fanpage na "fejsie". Jak dla mnie był to stumilowy krok :) ale się udało :) Może to nie jest nic wielkiego, ale cieszę się, że mi się to udało. Bo z techniką, to aż tak bardzo zaprzyjaźniona nie jestem :)

Pozdrawiam
Ania

7 komentarzy:

  1. Fajniutki i ważne, że klientce się podoba widać to po zadowolonej mince:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutki. Jaką ma trąbę długachną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowy słonik, a co do FB - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonik jest uroczy. Miło jest spełniać życzenia dzieci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał ale cudeńko stworzyłaś super :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Klient nasz pan ;) ja muszę się przyznać że trochę zaniedbałam swoje dzieci jeżeli chodzi o specjalne zamówienia, koniecznie muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)