Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 5 grudnia 2014

Dyzio

Witajcie

To jest Dyzio. Dyzio powstał z okazji dnia Pluszowego Misia. Wiem wiem, mam zaległości, ale będę je nadrabiać, jak tylko się da. Czy Wy również macie dylematy: czy robić kolejne rzeczy, czy może dodać posta? Muszę to jakoś rozwiązać :)
Dyzio jest dużym misiem (ok 60 cm) z kolorowym uszkiem i szaliczkiem zrobionym przez moją kochaną Drugą Mamę :)



A na tym zdjęciu widać jaki jest duży:


Muszę się również przyznać, że zgłębiam tajniki haftu matematycznego, ale efektami pochwalę się jak już zacznie mi wychodzić. Najważniejsze to się nie poddawać :)

Miłego wieczorka :)))))

13 komentarzy:

  1. Uroczy Dyzio<3
    Powodzenia w hafcie matematycznym ! :))
    Serdecznie zapraszam do mnie :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny misio, też bym się chętnie do takiego przytuliła :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ale cudny kłapouch - super są te Twoje maskotki :)
    Widzę że mroczne klimaty masz do poduszki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dyzio jest rewelacyjny. No i duży! Jeszcze nigdy nie udało mi się stworzyć tak dużej zabawki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz piękniejsze te Twoje maskotki, ten misio jest super i można się do niego przytulić, Hania pewnie zadowolona. Powodzenia w hafcie matematycznym, też próbuję zgłębić tajniki tej techniki. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo duży i śliczny. Na pewno dużo się nad nim napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży i piękny miś. Widać, że córce też się podoba.
    Powodzenia w hafcie matematycznym, wcale nie jest taki trudny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takim Dyziem sen jest przyjemny i bezpieczny:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny Dyzio :-) Wspaniały misio :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały Dyzio!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i jego długość robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodki Dyzio i rzeczywiście duuuuuuzy taki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)