Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 13 grudnia 2014

Kolejny psiaczek haszczaczek

Witajcie
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejnego haszczaka, który powstał na specjalne zamówienie.




Dzisiaj tak na szybko :) miłego wieczorka :)


10 komentarzy:

  1. Aniu, przepraszam, ja myślałam że to mały konik :)))) Ale jest uroczy :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak, taki mały psiaczek - słodziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent, uroczy psiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek. Nie dziwię się, że ma wzięcie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny piesek :-) Wspaniały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)