Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 31 grudnia 2014

Oczywiście podsumowanie

Witajcie
Koniec roku, to dobry czas na wszelakie podsumowania, rozliczenia, zestawienia no i oczywiście nowe postanowienia. Jakoś nigdy tego nie robiłam, ale w tym roku postanowiłam się tym podzielić, a na koniec 2015 się rozliczyć, bo jednak słowo napisane ma dla mnie większą moc. Zaczynając: z roku na rok udaje mi się napisać coraz więcej postów, w tym roku było ich 54 (przy waszych setkach jestem taaaka malutka:))
Powstało: 
- 3 kamizelki, 5 czapek, 2 kominy, chusta na głowę, spódniczka, sweterek dla Hani, torebka
- 6 serwetek dużych plus 6 małych
- 3 misie, 6 króliczków, 8 baranków, 2 angry birds, wiewiórka, kotek, minionek, słoń, 6 piesków
- 2 serduszka, poszewka na poduszkę, 2 koszyczki, 5 jajek, etui na MP4 oraz ozdoby choinkowe

Odwiedziliśmy:
Kraków, Kołobrzeg, Sarbinowo, Mielno i Lądek Zdrój

Przeczytałam: 29 książek

W moim gronie obserwatorów są aż 62 osoby.

Zaistniałam na facebooku :P

Żeby nie zanudzać to już skończę :)

A teraz czas na postanowienia:
- pisać więcej postów
- udoskonalać się w technice szydełkowej
- brać udział w wymiankach i wyzwaniach
- zorganizować co najmniej 3 zabawy
- może nauczyć się innej techniki
- schudnąć 8 kilo
- więcej ćwiczyć
- przejść na jeszcze zdrowszą kuchnię
- dokształcić angielski
- więcej czytać
- oraz spełnić chociaż jedno marzenie :)

Chciałam Wam wszystkim podziękować, za to, że jesteście, że zaglądacie, komentujecie, udzielać rad i w ogóle za wszystko.

A jak tam Wasze plany na dzisiejszą noc? My spędzamy ją tak jak w zeszłym roku, czyli w trójkę w domku. Menu już ustalone i zaraz będę brała się do roboty :)

W nowym 2015 roku życzę Wam:




6 komentarzy:

  1. Dziękuję :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i również Tobie Aniu, życzę szczęścia, radości i spełnienia wszystkich punktów z listy nowowrocznej :)
    Ja tak jak i Ty, z rodzinką spędzam tę noc w domu, przy dobrej sałatce i placku zakalcu :))))
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu za piękne życzenia. Życzę Ci kochana aby Twoje założenia się spełniły w całości, dużo dobrego dla Ciebie i Twoich najbliższych:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, realizacji celów i kolejnych pięknych szydełkowych dzieł sztuki :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc najserdeczniejszych życzeń noworocznych!
    Do Siego 2015!!!
    Moc pozdrowień!
    ps.Dorzuć do podsumowań mój uśmiech radosny mój i radość córci mej z pieska gdy Twe Candy wygrałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu fajny miałaś rok - maskotki super tworzyłaś , a i postanowienia ambitne :) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)