Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 11 grudnia 2014

U mnie też świątecznie

Witajcie
U Was już tak świątecznie, że aż Wam pozazdrościłam :)
Gwiazdki


Dzwonki


Bałwanki


Choinki


Choinki powstały z połączenia dwóch kwadratów: większego i mniejszego. Pomysł oczywiście zaczerpnięty z neta, a wzór na kwadraty pierwszy z brzegu :)



Wszystkie ozdoby wiszą sobie w Haniulkowym przedszkolu :)

Dziękuję za uwagę :) i lecę robić świąteczne porządki na przemian z kolejnymi szydełkowcami :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne ozdoby, a Twoje bałwanki to mnie po porostu powaliły na kolana, takie są urocze :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kompletu brakuje tylko mikołaja np takiego http://splocik.blox.pl/2007/12/Mikolajki-na-choinke.html :) próbowałam takiego zrobić ale jakoś nie za specjalny mi wyszedł ;) za to wciągnęły mnie korale :) a Twoje ozdoby jak zwykle śliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne Aniutka, ale Twoje dzwoneczki urzekły mnie najbardziej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wszystko zrobiłaś.I taka ilość.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają gwiazdeczki ,dzwoneczki,urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałwanki przeurocze !
    Pozdrawiam
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne wszystkie ozdoby - bardzo pomysłowe choineczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)