Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

niedziela, 4 stycznia 2015

Coś dla mnie :)

Witajcie w tym nowym 2015 roku :)))))
Ponieważ nadszedł nowy rok, a z nim moje kolejne urodziny (niestety już okrągłe), postanowiłam zrobić sobie prezencik, a co :)


Przepiękny sweterek z delikatnym ananaskiem i wzorem muszelkowym, wykonany włóczką akrylową Mimozą, szydełkiem 3,5mm. Jest mięciutki, cieplutki i cały mój :) 




Niestety zdjęcia torcika nie ma, za szybko zniknął :) Była to Mleczna kanapka, oczywiście z Moich Wypieków

Idąc za postanowieniami, zapisałam się do zabawy facebookowej o tutaj oraz codziennie deptam 20 minut na steperze :)

Teraz uciekam Was poczytać :)
Miłego wieczorka :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) zazdroszczę tak ślicznego i ciepłego sweterka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek, ładnie zrobiony. Dużo zdrówka i wielu fajnych pomysłów robótkowych z okazji nowego roku i kolejnych urodzin:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek, szczęścia pomyślności, spełnienia marzeń z okazji urodzin:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek ! Ile to pracy ! :)
    Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin !

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie w nim wyglądasz, a wzór ananasów chyba ponadczasowy - śliczny. trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny sweterek :-) Piękny wzór i doskonały kolor, a najważniejsze - świetnie na Tobie leży :-)
    Najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin - spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Prezent sprawiłaś sobie cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin, a sweterek śliczny :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny prezencik sobie zrobiłaś ;)) Sweterek wyszedł prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło Cię widzieć wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń i wielu pomysłów :) Cudnie wyglądasz w tym uroczym sweterku :)))) Trzymam kciuki za postanowienie abyś w nim wytrwała jak najdłużej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek :) Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek :) Świetnie komponuje się z jeansową spódniczką, lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)