Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 22 stycznia 2015

Czerwony Kapturek

Witajcie :)
Jak już wcześniej wspomniałam, biorę udział w maskotkowym wyzwaniu. W styczniu tematem była dowolna maskotka w przebraniu, takim na karnawał. Moją propozycją jest Pani Misiowa, która wystroiła się w czerwony kapturek i koszyczek z kwiatkami dla babci :)







Już się lutego wyzwania nie mogę doczekać :)

14 komentarzy:

  1. Czerwony kapturek bardzo ładny, ale oczy magnetyzujące.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczy Czerwony Kapturek ! <3
    Śliczny !

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny "misiowy kapturek", ciekawe wykorzystanie tematu bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny miałaś pomysł, żeby przebrać misia za czerwonego kapturka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :-) Wspaniała misia - cudnie przebrana :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zrobiona pani misiowa. A przebranie za czerwonego kapturka bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł! Czerwony kapturek jak z bajeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na bajkę, życzę powodzenia w wyzwaniu:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony Kapterek w Twoim wykonaniu jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny kapturek - super wygląda :)))
    O Kava ciekawa jestem opinii po przeczytaniu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten Czerwony Kapturek, dobrze że wilka gdzieś nie widać :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna ta Pani Misiowa. W kapturku jej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)