Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 17 stycznia 2015

Minionek

Witajcie
Dzisiaj kolejny Minionek, oczywiście ten z jednym oczkiem. Jakoś dla mnie najbardziej sympatyczny. Podejrzewam, że to nie ostatni :)
Poznajcie go:


 Minionek czeka na swój domek. Może ktoś się skusi? :)

W środę zostałam oddelegowana do Warszawy, a że podróż w pociągu, to cóż było robić, jak nie machać szydełkiem :)


 Jest to pierwsza serwetka do koszyczka, ale na blogu pokażę ją dopiero po naciągnięciu :)

Uciekam w odwiedziny do Was, bo jakieś zaległości mi się zrobiły :)

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle perfekcyjnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minionek bardzo fajny. Ja jak podróżuję pociągiem zabieram książkę i szydełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Minionek a serwetki jestem ciekawa:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały Minionek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. minionek śliczny jest - sympatyczny baaardzo. podejrzewam, że Twoi pasażerowie mocno się przyglądali na to, co tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały!!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy minionek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniusi ten minionek.Serwetka zapowiada się ciekawa, ładny wzorek. Ja też tak mam, że jak jadę gdzieś dalej to zabieram ze sobą robótkę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)