Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 5 lutego 2015

Kolejny :)

Witajcie
Właścicielka już odebrała przesyłkę więc i ja mogę się pochwalić :)





Psiurek zamieszkał sobie w Świnoujściu i nad morze ma bliziutko :)

Chciałam Wam również polecić bloga Gosi. Robi przecudne rzeczy. A o to co u niej zamówiłam na prezent dla Babci:




Herbaciarka jest przecudna, a co najważniejsze Babci bardzo się podobała :)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Sympatyczny zwierzaczek :-) A herbaciarka rzeczywiście piękna, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek :-) Na moje oko to husky ;-)
    Prezent dla babci wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknego pieska zrobiłaś.
    Herbaciarka śliczna.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super psiak. Świetnie Ci wyszedł. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)