Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 25 lutego 2015

Psinka Haścinka i ferie

ło matko, ale zaniedbałam bloga, ale biję się w pierś i obiecuję poprawę. Czy mam coś na swoje usprawiedliwienie? Chyba nie, po prostu jak się w pracy przez 8 godzin napatrzę w ekran, to w domu na widok komputera dostaje wysypki :) Co nie oznacza, że nic nie robię :) Zrobiłam kolejnego psiaka, ten tym razem poleciał do Kołobrzegu. Jest to mój największy piesek i ma 33 cm. O to i on:







Udało nam się też wyskoczyć na spóźnione ferie. Spędziliśmy je w Hotelu "Jan" w Wojcieszycach i muszę przyznać, że to dość sympatyczne miejsce :)
Muszę się również pochwalić, że zdobyliśmy Chojnik i tu najbardziej muszę pochwalić moją córcię, która na własnych nożkach wlazła pod tą wielką górę :)
 
Zdobyliśmy również Wodospad Szklarki

Oj i byle do Wakacji :)
Uciekam Was odwiedzać i nadrabiać zaległości :)

8 komentarzy:

  1. Cudny piesek :-) Doskonale wykonany.
    Świetne zdjęcia z ferii :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna psinka i udane ferie i masz rację byle do wakacji:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te Twoje pieski, bardzo sympatyczne. Na Chojniku byliśmy latem, było pięknie, ale zimą też jest cudnie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Psinka wyszła bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super piesek jak żywy :))) Piękny wypoczynek i widoki urocze - dzielna Hania :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesio po prostu boski!!! Miło powspominać - też zdobylismy Chojnik chyba dwa lata temu,tylko, że w wakacje:) Widoki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)