Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

sobota, 28 lutego 2015

spóźniony Walenty

Rzutem na taśmę przedstawiam Walentego, wiem wiem, Walentynki już dawno minęły ale no cóż, lepiej późno niż wcale :)



Misia zgłaszam do wyzwania 12 zabawek w 12 miesięcy oraz do wywania w Szufladzie

 


Chciałam się również pochwalić moją pierwszą, własnoręcznie zrobioną kartką :)

 

12 komentarzy:

  1. Uroczy misiek <3
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Walentynkowy misiek to prawdziwy słodziak:) a pomysł z guzikami na kartce super, bardzo mi się podoba ta karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Walenty śliczny nie szkodzi, że spóźniony może zaspał. Kartka ze słonikiem i guzikami super, widzę, że rozszerzasz zainteresowania i bardzo fajnie. Tylko uważaj to strasznie uzależnia znaczy kartkowanie:) pozdrawiam cieplutko i czekam na następne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy walentynkowy misiak!!! Wspaniała kartka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiak pierwsza klasa. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak! Taki Walenty to może być nawet w czerwcu! Superowo Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki Walenty :-) Śliczny misio :-)
    Kartka rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Walenty do ukochania!!! Swietna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)