Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

środa, 11 lutego 2015

Wielkanoc tuż tuż

Witajcie 
Do Wielkanocy niby daleko, a jednak bardzo blisko. Na blogu na tą okoliczność nie może zabraknąć baranków. Wykonane są z milutkiej, włochatej włóczki. Mają 19 cm wysokości i tyle samo szerokości.






Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Śliczne :-) Rewelacyjna włóczka - dodaje uroku Twoim barankom :-) No i wygląda dokładnie, jak ich runo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, w Wielkanoc nie może zabraknąć baranków, tym bardziej takich uroczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne baranki i jakie mięciusie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są, a ta włóczka uroczo wygląda - też ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!! A możesz napisać nazwę białej włóczki? Z góry dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w tym poście http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/2014/07/urlop-i-po-urlopie.html jest zdjęcie włóczek i ich metek. Włóczki kupiłam na jakimś zapomnianym kiermaszu nad morzem :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)