Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

piątek, 17 kwietnia 2015

Komplecik dla Księżniczki

Witajcie
Troszkę Was zaniedbuję, ale praca niestety pochłania mi strasznie dużo czasu, a czas pozostały wolę poświęcić dla Hani. W tak zwanym międzyczasie powstał komplecik dla 5 miesięcznej dziewczynki. Powstał kapelutek, buciki i oczywiście Pani Misiowa :)






W roli modelki, przekochana Martynka :)

Miłego popołudnia :)

8 komentarzy:

  1. Cudowny komplet :-) Wspaniała modelka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelutek prześliczny, Martynka w roli modelki bardzo się sprawdziła , pani Misiowa też urocza :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu komplecik jest śliczny, Martynka jest świetną modelką, rośnie nowa kadra:) [pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny komplet! Modelka idealna!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik śliczny, ale modelka to po prostu do schrupania!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka kruszynka przecudne prezenciki dostała :))
    Same wspaniałości stworzyłaś :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny komplecik!!! Przesłodka modelka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo gustowny komplet - buciki z kokardką - przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)