Obserwatorzy

Ile osób mnie odwiedziło

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Dolnośląskie, Poland
"Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia" Mam na imię Ania, jeżeli coś Ci się spodobało, chciałbyś komuś albo sobie zrobić prezent, wymienić się - pisz: anna.lukasik@poczta.onet.pl lub gg 7742141

czwartek, 2 kwietnia 2015

Serwetki, ciąg dalszy :)

Popełniłam jeszcze dwie :)


I na razie wystarczy :)

W tym roku postanowiłam również wysłać świąteczne kartki, zrobione przez siebie. Nie są to takie kartki, jakie można u Was oglądać, ale i tak byłam z nich dumna :)





Haniusia oczywiście też parę zrobiła:

I te wydają mi się najładniejsze :)

A teraz życzenia:

10 komentarzy:

  1. Serwetka rewelacja;)
    karteczki bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serwetki do koszyczka. Karteczki też fajne zrobione z myślą o kimś.
    Dziękuję za życzenia Tobie również zdrowych, wesołych i rodzinnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serwety - piękne wzory :-)
    Kartki wspaniałe :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki śliczne zwłaszcza ta kolorowa:) Karteczki z pewnością ucieszą adresatów! Wesołych Świąt i mokrego, ale nie za bardzo:) dyngusa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serwetki i karteczki!!!
    Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę zdrowych, wesołych i rodzinnych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetki śliczne. Kartki ręcznie wykonane zawsze są wyjątkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serwetki i wspaniałe karteczki - zdolna Hania same cudne stworzyła :)
    Pogodnych i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serwetki i karteczki.Zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, pogodnych Świąt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam Cię za serwetki - mi wykonanie jednak zajmuje spooooro czasu (nie mówiąc już, że szybko się nudzę i jakbym miała tak kilka zrobić, to ....) - piękne są

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)